Konya Şehir hastanesinin giriş ve çıkışları düzenlendi
Konya Şehir Hastanesi, C Kapısı'nın hem araç hem de yaya trafiğine kapalı olacağı bildirildi.
Yayınlama: 22.06.2026 16:01
Konya Büyükşehir Belediyesi, Stadyum-Şehir Hastanesi Tramvay Hattı 1'inci Etap Yapım çalışmaları çerçevesinde önemli bir trafik düzenlemesine gidildiğini açıkladı. Yapılan açıklamaya doğrultusunda, Şehit Burak Aydoğan Caddesi ile Şehit Bayram Olgun Caddesi kavşak kesişimi, 22 Haziran 2026 tarihinden itibaren 30 gün boyunca araç trafiğine kapatılacak.Konya Şehir Hastanesi tarafından yapılan duyuruda ise, 22 Haziran 2026 tarihinden itibaren C Kapısı'nın hem araç hem de yaya trafiğine kapalı olacağı duyuruldu. Uygulamanın 30 gün süresince devam edeceği belirtildi.Geçici trafik düzenlemesi boyunca hastaneye girişler A ve B kapılarından, çıkışlar ise sadece A Kapısı üzerinden gerçekleştirilecek. Hastanenin açıklaması ise şu şekilde; "Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan duyuru doğrultusunda, 22 Haziran 2026 tarihinden itibaren 30 gün süreyle C Kapısı araç ve yaya trafiğine kapalı olacaktır. Bu süre boyunca: Hastane girişleri A ve B Kapılarından yapılacaktır. Hastane çıkışları ise yalnızca A Kapısından gerçekleştirilecektir. Hastanemize gelecek vatandaşlarımızın herhangi bir mağduriyet yaşamamaları adına ulaşım planlarını bu düzenlemeye göre yapmaları önemle rica olunur.'' Açıklamada söz konusu düzenlemenin, Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından yürütülen Stadyum-Şehir Hastanesi Tramvay Hattı 1'inci Etap Yapım çalışmaları doğrultusunda hayata geçirildiği ifade edildi. Çalışmaların ulaşım altyapısını güçlendirmesi hedefleniyor. Yetkililer, hastaneye gelecek vatandaşların herhangi bir mağduriyet yaşamamaları için ulaşım planlarını yeni trafik düzenlemesine göre yapmaları gerektiğini dile getirerek, sürücü ve yayaların yönlendirme levhalarına dikkat etmelerini belirtti.
Haber Merkezi
Tv42 Haber, Konya haberleri, Konya Gündem, Konya Haber, Konya Gündemi