Çermik’te turizm bölgesinde temizlik
Diyarbakır’da Çermik Belediyesi, Sinek Çayı çevresinde piknikçilerin bıraktığı çöpleri temizledi
Yayınlama: 27.06.2026 10:04
Diyarbakır’da Çermik Belediyesi, Sinek Çayı çevresinde piknikçilerin bıraktığı çöpleri temizledi. Çermik Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından Sinek Çayı çevresinde piknikçilerin bıraktığı çöpler temizlendi. Belediye, ziyaretçilerin sağlıklı bir ortamda dinlenmeleri ve eğlenmeleri için gerekli tedbirleri almaya başladı. Çevre temizliğini yapan ekipler, ziyaretçilerden kullandıkları alanları temiz bırakmalarını istedi.
Haber Merkezi
Tv42 Haber, Konya haberleri, Konya Gündem, Konya Haber, Konya Gündemi