Beşiktaşlı Jimnastikçilerden 29 madalya

Beşiktaş Jimnastik Takımı’nın sporcuları, Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de düzenlenen 23

Yayınlama: 23.06.2026 13:27
Beşiktaş Jimnastik Takımı’nın sporcuları, Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de düzenlenen 23. Rhythmic Gymnastics Open Championship Princess Cup Yarışması’nda 29 madalya kazandı. 23. Rhythmic Gymnastics Open Championship Princess Cup Yarışması, 18-21 Haziran tarihleri arasında Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de düzenlendi. Turnuvada boy gösteren Beşiktaş Jimnastik Takımı’nın sporcuları, 18 altın, 6 gümüş ve 5 bronz olmak üzere toplamda 29 madalyanın sahibi oldular.
Haber Merkezi
Tv42 Haber, Konya haberleri, Konya Gündem, Konya Haber, Konya Gündemi