Millilerden galibiyetli veda! Dünya Kupası defteri kapandı
A Milli Futbol Takımımız, 24 yıl sonra katıldığı Dünya Kupası’ndan toplamda 3 gol, 3 puan ve galibiyetle ayrıldı.
Yayınlama: 26.06.2026 07:10
A Milli Takım, 2026 FIFA Dünya Kupası'nda D Grubu'ndaki son maçında ABD ile karşılaştı. SoFi Stadyumu'nda oynanan maçta gol perdesini 3. dakikada Trusty açtı. Millilerin bu gole cevabı 10. dakikada Arda Güler ile geldi. Ay-yıldızlılar, 31. dakikada Orkun Kökçü'nün golüyle öne geçti. Soyunma odasına A Milli Takım'ın 2-1 üstünlüğüyle gidildi. ABD, 49. dakikada Berhalter ile durumu dengeledi. Kaan Ayhan, 90+8'de fileleri havalandırdı ve Milliler sahadan 3-2 galip ayrıldı. D Grubu'nu 3 puanla tamamlayan Milli Takım, turnuvaya galibiyetle veda etmiş oldu. İkinci maçlar sonunda liderliği garantileyen ABD, son 32 turunda Bosna Hersek ile karşılaşacak.
Haber Merkezi
Tv42 Haber, Konya haberleri, Konya Gündem, Konya Haber, Konya Gündemi