Yangını söndürmek için el ele verdiler
Edirne’de otluk alanda çıkan yangın, itfaiye ekipleri ve inşaat işçileri tarafından söndürüldü
Yayınlama: 21.06.2026 20:18
Edirne’de otluk alanda çıkan yangın, itfaiye ekipleri ve inşaat işçileri tarafından söndürüldü. Edirne Otogarı’nın arkasındaki otluk alanda henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Rüzgarın etkisiyle kısa sürede büyüyen ve metrelerce yüksekliğe ulaşan alevlere, ihbar üzerine olay yerine gelen çok sayıda itfaiye ekibi müdahale etti. Çevredeki bir inşaatta çalışan işçilerin de destek verdiği söndürme çalışmaları sonucunda yangın, otogardaki binalara metreler kala kontrol altına alınarak söndürüldü.
Haber Merkezi
Tv42 Haber, Konya haberleri, Konya Gündem, Konya Haber, Konya Gündemi