OEDAŞ’tan 4,5 milyar liralık dev yatırım

Eskişehir Osmangazi Elektrik Dağıtım AŞ (OEDAŞ),bölgesindeki enerjini dağıtımını güçlendirmek ve teknolojik dönüşümü saplamak amacıyla 2026 yılı için 4,8 milyar liralık yatırım çalışmaları başladı

Yayınlama: 22.06.2026 10:51
Eskişehir Osmangazi Elektrik Dağıtım AŞ (OEDAŞ),bölgesindeki enerjini dağıtımını güçlendirmek ve teknolojik dönüşümü saplamak amacıyla 2026 yılı için 4,8 milyar liralık yatırım çalışmaları başladı. Elektrik dağıtım şirketi OEDAŞ; Afyonkarahisar, Bilecik, Eskişehir, Kütahya ve Uşak’ı kapsayan hizmet bölgesinde yaklaşık 4,8 milyar TL bütçeyle şebeke ve teknoloji yatırımlarına start verdi. Haziran ayı itibarıyla başlayan ve 800 kişiye dolaylı istihdam sağlayacak yatırım kapsamında, 5 şehirde toplam 320 kilometre enerji nakil hattı, 145 yeni trafo ve 450 kilometre yer altı şebekesi tesis edilecek. Yatırım planını illerin ihtiyaçlarına göre yaptıklarını belirten OEDAŞ Genel Müdürü Dr. Necmi Odyakmaz, "Geleceği gözeterek daha verimli, izlenebilir ve esnek bir şebeke yapısı oluştururken, bölgemizin sürdürülebilir büyümesine de katkı sağlayacağız" dedi.
Haber Merkezi
Tv42 Haber, Konya haberleri, Konya Gündem, Konya Haber, Konya Gündemi