Genç’te çıkan orman yangını büyümeden söndürüldü
Bingöl’ün Genç ilçesinde çıkan orman yangınına büyümeden müdahale edildi
Yayınlama: 24.06.2026 15:02
Bingöl’ün Genç ilçesinde çıkan orman yangınına büyümeden müdahale edildi. Edinilen bilgiye göre, Genç ilçesi Şehittepe köyünde henüz bilinmeyen bir nedenle orman yangını çıktı. İhbar üzerine bölgeye Bingöl Orman İşletme Müdürlüğü yangın söndürme ekipleri sevk edildi. Ekiplerin müdahalesiyle yangın büyümeden kontrol altına alınarak söndürüldü.
Haber Merkezi
Tv42 Haber, Konya haberleri, Konya Gündem, Konya Haber, Konya Gündemi