Başkentte otomobil yangını

Ankara’nın Elmadağ ilçesinde bir otomobil yanarak kullanılamaz hale geldi

Yayınlanma Tarihi: 24.06.2026 14:52
|
Başkentte otomobil yangını

Ankara’nın Elmadağ ilçesinde bir otomobil yanarak kullanılamaz hale geldi.


Alınan bilgiye göre, Ankara-Samsun Yolu Elmadağ mevkiinde içinde sürücü ve eşinin bulunduğu 06 ZLD 04 plakalı otomobil bilinmeyen bir sebepten dolayı yanmaya başladı. Sürücü itfaiyeden yardım istedi. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri otomobili söndürürken araç kullanılamaz hale geldi.

Haber Merkezi
Haber Merkezi

Yorum Yap

0/1000 karakter
Tüm alanlar zorunludur

Yorumlar

0
Yükleniyor...

Yorumlar yükleniyor...