Abdurrahman Üresin krize kurban gitti!
Konyaspor’un sözleşmeli oyuncularından Abdurrahman Üresin, kiralık olarak anlaştığı 2. Lig ekibi Aliağa FK ile yollarını ayırdı.
Yayınlama: 25.06.2026 17:20
Sezon başında İzmir temsilcisiyle anlaşma sağlayan 22 yaşındaki sağ bek, kulüpte yaşanan yönetim krizi sonrası takımdan ayrılan isimler arasına katıldı. Abdurrahman Üresin, yaptığı açıklamada karşılıklı anlaşmayla ayrılık kararı alındığını belirterek, Aliağa FK camiasına yeni sezonda başarı dileklerini iletti. Son dönemde kariyerinde peş peşe talihsizlikler yaşayan genç futbolcu, geçtiğimiz sezonu 1. Lig ekiplerinden Boluspor’da geçirmişti. Sezon içerisinde bahis cezası alan Üresin, yaşanan mali kriz nedeniyle sözleşmesini feshederek takımından erken ayrılmıştı.
Haber Merkezi
Tv42 Haber, Konya haberleri, Konya Gündem, Konya Haber, Konya Gündemi