Süper Lig’de en yüksek harcama limiti, 9 milyar 6 milyon TL ile son üç sezonun şampiyonu Galatasaray’a verildi. Sarı-kırmızılı ekibi 6 milyar 330 milyon TL ile Fenerbahçe, 4 milyar 123 milyon TL ile Beşiktaş takip etti. Trabzonspor’un harcama limiti ise 2 milyar 530 milyon TL olarak açıklandı.
Listenin en altında ise 571 milyon 608 bin 883 TL ile Alanyaspor yer aldı.
Kulüplerin yeni sezon planlamasında belirleyici olacak harcama limitleri, Süper Lig ekiplerinin mali yapılarına göre şekillendirildi.









