Kütahya Orman Bölge Müdürlüğü’de 2026 yılı faaliyetleri değerlendirildi

Kütahya Orman Bölge Müdürü Yusuf Karartı başkanlığında değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi

Yayınlanma Tarihi: 25.06.2026 12:47
|
Kütahya Orman Bölge Müdürlüğü’de 2026 yılı faaliyetleri değerlendirildi

Kütahya Orman Bölge Müdürü Yusuf Karartı başkanlığında değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.


Kurum yöneticilerinin katıldığı toplantıda; işletme ve pazarlama, ağaçlandırma ve silvikültür, makine ikmal ile orman yangınlarıyla mücadele alanlarında 2026 yılı programları ve gerçekleşen faaliyetler detaylı şekilde ele alındı. Toplantıda, yürütülen çalışmaların mevcut durumu değerlendirilirken, hedeflenen faaliyetlerin etkin ve verimli şekilde sürdürülmesine yönelik görüş alışverişinde bulunuldu. Orman varlığının korunması ve geliştirilmesine yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği vurgulandı.

Haber Merkezi
Haber Merkezi

Yorum Yap

0/1000 karakter
Tüm alanlar zorunludur

Yorumlar

0
Yükleniyor...

Yorumlar yükleniyor...