Trafiği beklememek için kaldırımdan yoluna devam etti

Eskişehir’de caddedeki sıkışık trafiği beklemek isteyen motosiklet sürücüsü, kaldırıma çıkarak yoluna buradan devam etti

Yayınlanma Tarihi: 23.06.2026 11:05
|
Trafiği beklememek için kaldırımdan yoluna devam etti

Eskişehir’de caddedeki sıkışık trafiği beklemek isteyen motosiklet sürücüsü, kaldırıma çıkarak yoluna buradan devam etti.


Odunpazarı ilçesi Mustafa Kemal Atatürk Caddesi üzerinden trafik yoğunluğunda beklemek istemeyen motosikletli, kaldırıma çıkarak yoluna yaya güzergahında devam etti. Sürücünün yaptığı hamle bir araç içindeki vatandaş tarafından kaydedildi. Motosiklet sürücüsü, trafikte beklememek için yayaları yolunda bir süre devam ettikten sonra gözden kayboldu.

Haber Merkezi
Haber Merkezi

Yorum Yap

0/1000 karakter
Tüm alanlar zorunludur

Yorumlar

0
Yükleniyor...

Yorumlar yükleniyor...