A Milli Takım, rejenerasyon çalışması yaptı

ABD, Kanada ve Meksika’nın ortak ev sahipliğinde düzenlenen 2026 FIFA Dünya Kupası’nda D Grubu’nda yer alan A Milli Takım, grupta ABD ile oynayacağı son maçın çalışmalarına başladı

Yayınlanma Tarihi: 21.06.2026 12:24
|
A Milli Takım, rejenerasyon çalışması yaptı

ABD, Kanada ve Meksika’nın ortak ev sahipliğinde düzenlenen 2026 FIFA Dünya Kupası’nda D Grubu’nda yer alan A Milli Takım, grupta ABD ile oynayacağı son maçın çalışmalarına başladı.


Paraguay maçı sonrası San Jose’den Arizona’daki kamp merkezine dönen A Milli Takım, Nike Performance Center’da yaptığı rejenerasyon çalışmasıyla hazırlıklarını sürdürdü. Antrenmana aday kadroda bulunan tüm oyuncular katıldı.


A Milli Takım, yarın yerel saatle 19.00’da Arizona Athletic Grounds’ta ilk 15 dakikası basına açık olarak yapacağı antrenmanla çalışmalarına devam edecek.

Haber Merkezi
Haber Merkezi

Yorum Yap

0/1000 karakter
Tüm alanlar zorunludur

Yorumlar

0
Yükleniyor...

Yorumlar yükleniyor...