Millilerden galibiyetli veda! Dünya Kupası defteri kapandı

A Milli Futbol Takımımız, 24 yıl sonra katıldığı Dünya Kupası’ndan toplamda 3 gol, 3 puan ve galibiyetle ayrıldı.

Yayınlanma Tarihi: 26.06.2026 07:10
|
Millilerden galibiyetli veda! Dünya Kupası defteri kapandı

A Milli Takım, 2026 FIFA Dünya Kupası'nda D Grubu'ndaki son maçında ABD ile karşılaştı.

SoFi Stadyumu'nda oynanan maçta gol perdesini 3. dakikada Trusty açtı.

Millilerin bu gole cevabı 10. dakikada Arda Güler ile geldi. 

Ay-yıldızlılar, 31. dakikada Orkun Kökçü'nün golüyle öne geçti. 

Soyunma odasına A Milli Takım'ın 2-1 üstünlüğüyle gidildi. 

ABD, 49. dakikada Berhalter ile durumu dengeledi.

Kaan Ayhan, 90+8'de fileleri havalandırdı ve Milliler sahadan 3-2 galip ayrıldı.

D Grubu'nu 3 puanla tamamlayan Milli Takım, turnuvaya galibiyetle veda etmiş oldu.

İkinci maçlar sonunda liderliği garantileyen ABD, son 32 turunda Bosna Hersek ile karşılaşacak.



Haber Merkezi
Haber Merkezi

Yorum Yap

0/1000 karakter
Tüm alanlar zorunludur

Yorumlar

0
Yükleniyor...

Yorumlar yükleniyor...