Sezon başında İzmir temsilcisiyle anlaşma sağlayan 22 yaşındaki sağ bek, kulüpte yaşanan yönetim krizi sonrası takımdan ayrılan isimler arasına katıldı. Abdurrahman Üresin, yaptığı açıklamada karşılıklı anlaşmayla ayrılık kararı alındığını belirterek, Aliağa FK camiasına yeni sezonda başarı dileklerini iletti.
Son dönemde kariyerinde peş peşe talihsizlikler yaşayan genç futbolcu, geçtiğimiz sezonu 1. Lig ekiplerinden Boluspor’da geçirmişti. Sezon içerisinde bahis cezası alan Üresin, yaşanan mali kriz nedeniyle sözleşmesini feshederek takımından erken ayrılmıştı.








